

Nartorolki Powerslide X-Trail 150
Opis
Najtańsze nartorolki terenowe na rynku!
Nartorolki Powerslide X-Trail 150 dzięki pompowanym kołom, jako jedne z nielicznych modeli nartorolek na rynku zezwalają na jazdę techniką łyżwową w terenie (gorszej jakości asfalt, kostka brukowa, szutrowe ścieżki).
Ich niezaprzeczalne mocne strony to:
- mocna kompozycja (wyciskane aluminium lotnicze 6061),
- wysoki prześwit,
- spora średnica kół (150 mm).
- możliwość zamocowania wiązań w systemie SNS albo NNN, (fabrycznie wykonane są w otwory umożliwiające bezproblemowy montaż wiązań narciarskich w systemie Salomon SNS i Rottefella NNN. UWAGA: pasują do nich wyłącznie wiązania mocowane na śruby. Wiązań na płycie NIS nie da się w nich zamontować!)
- możliwość zamontowania w szynie nartorolek X-Trail 150 hamulca Calf Brake II (dostępny w akcesoriach Powerslide).
Specyfikacja:
- technika jazdy: łyżwowa
- Rozstaw kół: 610 mm
- Materiał: aluminium 6061
- Waga: 1150 g / szt.
- Średnica kół: 150 mm
- Max. Waga użytkownika: 110 kg (zalecana max 100 kg)
- wymiar buta: max. 45 EU
- Łożyska: 608 Powerslide Rustproof
- Prześwit (minimum): 4 cm
UWAGA: Oferowane nartorolki na wyprzedaży mogą mieć fabrycznie zamontowane w przednich kołach łożyska jednokierunkowe. Miały one zapobiegać cofaniu się rolki podczas poruszania się krokiem klasycznym. Jednakże w oferowanych nartorolkach mają one tendencję do "przepuszczania" i kręcą się w obie strony. Stąd też potraktujcie Państwo ten element jako dodatek, ale nie stanowi on podstawy do ew. reklamacji. Poza tym, sprzęt jest w pełni sprawny i funkcjonalny.
Głównym sposobem poruszania się na tych nartorolkach jest krok łyżwowy, nie nadają się do jazdy stylem klasycznym.
Hamulec i wiązania, widoczne na zdjęciach to elementy opcjonalne.
Link do testów tego modelu na portalu nartorolki.pl: Test nartorolek Powerslide X-Trail 150
Montaż wiązań na szynie X-Plorer: